Het DutchNaNo forum. Voor WriYe support in het Nederlands, en andere schrijfdiscussies.
Je bent niet ingelogd.
Ik zie ook liever ofwel mm-dd-yyyy ofwel dd-mm-yyyy (het laatste is denk ik in NL meest voorkomend) voor data.
Op mijn computer heb ik alles ook omgekeerd gesorteerd voor de alfabetische volgorde maar op forums enzo vind ik de 'gewone' volgorde mooier.
dd-mm-yyyy is wat ik inderdaad ook gewend ben. Zowel in Engeland als Nederland wordt dat gebruikt. Als het andersom is en het is 01-03-2011 dan zit ik toch altijd even te kijken van huh, hoe zit het nou
dd-mm-yyyy is wat ik inderdaad ook gewend ben. Zowel in Engeland als Nederland wordt dat gebruikt. Als het andersom is en het is 01-03-2011 dan zit ik toch altijd even te kijken van huh, hoe zit het nou
Een van de redenen dat ik van yyyy-mm-dd houd is dat ik eigenlijk nog nooit iemand yyyy-dd-mm heb zien gebruiken. Ik heb op 't test forum nu experimenteel alles op dd-mm-yyyy gezet, en dat staat voor mij dan dus weer vreemd...
Jarsto - Forum Admin
'There are three rules for writing a novel. Unfortunately, no-one knows what they are.'
- W. Somerset Maugham
Haha ja hangt er net vanaf waar je aan gewend bent
Haha ja hangt er net vanaf waar je aan gewend bent
Inderdaad. Maar goed, ik zal binnenkort nog 'ns een keer wat dingen nakijken en dan (hopelijk) de nieuwe balkjes hier invoeren.
Jarsto - Forum Admin
'There are three rules for writing a novel. Unfortunately, no-one knows what they are.'
- W. Somerset Maugham
Wel een beetje lastig in te vullen, aangezien ik geen woorddoel, maar een noveldoel heb. Heb maar een woordenaantal geschat, maar ik zou niet weten of ik het wel red
.
Ze zien er wel netjes uit trouwens.
Begin- en einddata vind ik een goed idee, aangezien ik al begonnen ben.
Laatst bewerkt door Droomz (19-12-2011 11:18:02)