Het DutchNaNo forum. Voor WriYe support in het Nederlands, en andere schrijfdiscussies.

Je bent niet ingelogd.

#1 16-01-2012 18:48:42

RJA
Lid
progress bar
Van: 01-01-2012
Tot: 31-12-2012
Ik: Schrijf
Ik tel in: Woorden

Studententopic

Jaja, het is weer eens zo ver. Er komt een tentamenperiode en voor mij betekent dat weer eens STRESS!
Tijd om te procrastineren op dit forum dus.

Maar ik bedacht me dat het sowieso wel leuk is om een kletstopic te hebben met andere studerenden. Kunnen we ons hart luchten bij dit soort momenten en ervaringen uitwisselen over hoe het schrijven het beste te combineren valt met schrijven wink

Laat maar weten of er interesse is.

In ieder geval ben ik 2de jaars student Communicatie aan de NHL. Leuke studie en gelukkig ook een beetje creatief en op schrijven ingesteld. Dat maakt het voor mij toch wel een stuk makkelijker/aangenamer ^_^

"The ducks will be fine. They're lying in a pan with their heads chopped off, so the worst part is behind them..."

#2 27-02-2012 16:11:23

Saar
Lid
progress bar
Ik: Schrijf

Re: Studententopic

Ik ben een 1ste jaars studente Maatschappelijk Werk (in combi met een fulltime job) en ik heb nu 4 vakken die ik in het 1ste jaar volg.
Het is tamelijk zwaar, want ik heb het ganse jaar door examens, niet enkel in januari en juni.
Voorlopig al 1 herexamen in augustus/september. (Filosofie)
Binnenkort heb ik examen Biologie en de andere examens heb ik verzet naar mei.
Het worden een drukke paar maanden.

#3 07-03-2012 12:14:21

niniatiale
Lid
progress bar
Ik: Schrijf en Edit

Over twee weekjes heb ik weer toetsen en ik voel nu al de neiging om alle andere dingen te doen die ik maar kan vinden, terwijl ik bij een paar vakken op het moment een beetje achter loop.

Ik doe nu het tweede jaar van Sociale Pedagogische Hulpverlening. En opzich gaat het best goed.
Ik heb gister nog een 8 gehaald die voor 1/6e telt voor mijn toets.. Ja.. maar dat was een rollenspel in de les. Dat is niet zo heel erg. De saaie boeken over dingen die ik niet zozeer wil weten zijn erger.. Dus.. ben ik maar weer aan het schrijven gegaan.. (en nee.. geen samenvattingen ofzo..) SOG (Studie Ontwijkend Gedrag..)..

#4 10-12-2012 11:39:48

Mellaa
Lid
Website

Onderhand ben ik bezig met mijn tweede opleiding. Heb afgelopen jaar mijn Juridisch Secretaresse diploma behaald en ben dit jaar aan het studeren voor pedagogisch medewerker. Nog 3 jaar te gaan en dan kan ik fulltime gaan werken, met misschien nog een thuisstudie. Maar dat zie ik dan wel.

Forum footer