Het DutchNaNo forum. Voor WriYe support in het Nederlands, en andere schrijfdiscussies.
Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
Voor sommigen onder ons zal dit weekend het begin van een kerst vakantie zijn, anderen waaronder ondergetekende, werken voornamelijk gewoon door. Maar hoe rustig of druk deze tijd ook mag zijn, ik wens iedereen een fijne kerst toe, en, voor zover daar tijd voor overblijft, veel schrijf plezier.
Jarsto
Jarsto - Forum Admin
'There are three rules for writing a novel. Unfortunately, no-one knows what they are.'
- W. Somerset Maugham
Fijne kerst iedereen!
Ik zit vandaag alleen thuis, gisteren met de familie kerst gevierd (was gezellig, pas na 2en naar huis gegaan) en morgen mag ik ook weer aan het werk, restaurant is volgens mij hele dag volgeboekt.
Fijne kerstdagen allemaal!
Vandaag zowel bij vaders als moeders thuis kerstbrunch en -diner gehad. Morgen alleen 's avonds plannen met vriendinnen, dus dan ook weer een beetje rust + tijd om te schrijven
"The ducks will be fine. They're lying in a pan with their heads chopped off, so the worst part is behind them..."
Ja, jullie ook fijne kerstdagen allemaal!!
Gister natuurlijk gourmetten.. En vandaag lekker rustig thuis met een lekkere brunch en dinertje met pappie en mammie
Ben er een beetje laat mee Maar toch iedereen een fijne kerst nog gewenst!
Ik hoop dat iedereen een fijne kerst had, en dat jullie nog lekker een weekje vrij hebben. (En zo niet, sterkte op het werk dan!) En alvast een gelukkig nieuw jaar!
de post is dan ook een jaar oud RedTears:)
Maar dat geeft niet, het is bijna weer Kerst:D
Fijne feestdagen alvast!
Pagina's: 1